2007. március 26., hétfő

Retrospektív

Biztos jó sokan vannak, akik nem tudják, milyen dicsőséges multat is tudhatok én magam mögött. Na nekik szól ez most. Merthogy tavaly nyáron is volt egy pályázata a DesignerTechniques - nek, amire szintén küldtem be dolgot és második lettem vele. (korhatár nélküli nemzetközi pályázat, jól)

Na ez a dolog volt a Wildchat. A pályázati kiírás szerint meg volt adva egy pár szó, azok közül ki kellett válsztani 3at és azok köré építeni a koncepciót felfelé. Én kiválasztottam

a természetet - az autó hűtőmaszkja és a lámpája egy tigris szemére melékeztet,

a kommunikációt - az autó segítségével csetelni lehet a dugóban a többi autóssal,

és az öltözködést - az autó felötöztethető

Na szóval így nézett ki a dolog és ez volt eddígi legnagyobb sikerem autótervezés-ügyileg.

Ja és még két rosszul sikerült kép, amit nem küldtem be a pályázatra, pedig megcsináltam:




És ha még valakit érdekel a dolog, itt van még rólla sok kép.

Nincsenek megjegyzések: