2007. március 24., szombat

Mazda-like

Na már megint nem voltam itthon pár napig, jól le is csökkent a látogatottságom, ami nem jó, úgyhogy gyorsan beszkenneltem a dolgokat és már rakom is fölfelé, ne menjetek sehova!

Szóval most sport autóban kezdtem el gondolkozni, de persze a holdjárót se felejtetem el, na és így elsőre-harmadikra így vázlatolgatás közben így kialakult egy ilyen forma:


Na és ez megtetszett végre és ezért megrajzoltam térben is, így:

(Angol órán megrajzoltam ceruzával, matek órán felvittem a sárga foltokat, töri órán be árnyalatoztam és aztán biológián meg a kerekeket csináltm még meg.)
Valami olaszos dolgot akartam, persze nem sikerült, mert a hűtőmaszk és a lámpa pont olyan lett, mint a mazda koncepcióautók, innen a pószt címe. A baj még vele az, hogy túl bonyolult lett az autó oldala és hogy nincs rajta ajtó. Szóval vakvágány a dolog, de szerintem egész jó lett most a szinezés, hála a Copic filceknek ;)!

Nincsenek megjegyzések: