2007. március 27., kedd

Meanwhile

Népművészet óra, Göbi, a tanár viccet mesél 3 lábú szőkenőkről. Vele szemben egy fiatal, sötét hajú diákja ül, éppen felel. Vagyis csak felelne, ha nem szakítaná félbe egy oltári poén. De félbe szakítja. A szőkenő pokoli módon poénos. Göbi sátáni kacajban tör ki a vicc elmondása után, minthogyha ezzel pótolni tudná a mi nevetésünket is. De ekkora feladathoz még ő is, Göbölyös Gyula sem elég nagy.

MEANWHILE...

Éppen rajzolok és most hátulról tervezem meg az autót, mert azt ritkán szoktam, úgyhogy különlegességnek számít. Persze nem látszik rajta, hogy ez most nem egy elej', de nem baj, elég ha én tudom, mert én úgyis elmondom a többieknek. A szinezésbe néhol meg belejavítottam, mert a vonaton csináltam és az meg kicsit berázott néhol.

Nincsenek megjegyzések: