2007. március 13., kedd

Google

Megnéztem ma a google-ben, hogy ha rákeresek a nevemre, akkor hanyadik találatnak jön ki a blogom, és örömmel jelenthetem be, hogy feltornázta magát a megtiszteló kilencedik heylre! Durva a verseny, mert van egy Juhász Márk nevű ortopéd orvos, aki kőkeményen képviselteti magát a neten, vele kell megküzdenem a helyekért! Viszont a képtalálatok között az első is, a második is és a harmadik is én vagyok! Sőt! A kép találatok között találtam meg egy régi rajzomat is, amivel megnertem egy pályázatot (BME - "A jövő autója") és ahol ígérték is, hogy majd felrakják a pályaműveket a netre. Én elég sokáig nézegettem, hogy mikor rakják már fel, mert kicsit régebben volt még a dolog, mint egy éve, nade mostmár végre fent van a cucc hálistennek.



Egy cseppet gagyi a rajz, de szerencsére nem volt erős a konkurencia, meg itt is egy forradalmi ötlettel álltam elő, az eredetiség szárnyán szárnyalva, de a valóság talaján maradva: Az autó menet közben magába szívja a széndioxidot és a kipufogóin oxigént fúj ki. Hát igen.

Nincsenek megjegyzések: