2007. január 23., kedd

present perfect

Na ma népművészet órán folytattam a tengapi autómat, amit még a tegnapi angol óra tananyaga nyomán neveztem el. Ma is könnyű dolgom volt, mikor a tanári szigor kijátszásával próbálkoztam, azaz meg próbáltam észrevtélen maradni a figyelő tanítói szemek előtt, de mégis precízen rajzolni; ugyanis a tanárunk elaludt feltetés közben.

Kezdtem a szokásossal - Valahogy amikor egy már megtervezett autót rajzolok le egy másik nézőpontból, akkor eleinte mindíg sokkal bumfordibbra rajzolom a kelleténél. Ez ezúttal sem volt ez másként, így sikerült:


Aztán csak hogy mindenki értse, hogy milyen a lámpája, csináltam rólla egy közelit. Úgy működik, hogy alapból egy fém csík, de ha besötétedik, akkor világítani kezd, merthogy neon van benne. ez meg így:


És aztán a második óra vége felére már sikerült egy egészen jót is rajzolnom az autóról, ráadásul egy olyan nézőpontból, amiből rajzolni nem nagyon szoktam, csak 3dézni. na ez pedig így:

Nincsenek megjegyzések: