2007. január 4., csütörtök

Accoris Concept



A peugeot pályázatos kudarcom után, csak hogy megmutassam, hogy én Accoris folytatom a dolgot, ha nincsen túl sok eredménye, csináltam egy ilyet.





Kábé két nap alatt elkészültem a modellezéssel, de még a műszerfala még nem lett kész meg az ülései se voltak túl jók.







Ezután feltextúráztam nagyjából és csináltam rólla pár képet, főleg hátulról lett jó, elég ferrárisra sikerült az a része. A lámpájának formáját már régóta próbálom rátenni egyautóra szépen, több-kevesebb sikerrel. Már a simourghnak is ilyet csináltam, de szerintem úgy érvényesül legjobban, ha negatív formaként jelenk meg, csak a kontúrja világít és itt most ilyen is.








Aztán még mielőtt folytattam volna a modellezést, csináltam pár sötét képet, csakhogy legyen.




Aztán nagyon sokat vázlatolgattam az üléseket meg a kormányt, sok ilyet megnéztem, például a Mazda Nagare belsejét, ami szerintem nagyon profi ( mostanában a mazda odafigyel a koncepció autóira, nekünk is érdemes http://www.carbodydesign.com/archive/2006/11/30-mazda-nagare-concept/ ), de persze nem akartam nagyon hasonlót meg nem is tudnék ilyet, ebben úgyis az anyaghasználat az egyik legkiemelkedőbb fícsör és az nekem nem nagyon megy, bár nem is tököltem rajta sokat. Mindegy, megcsináltam a belsejét és egyúttal átalakítottam az autó oldalán végig futó csíkokat, mert összekötöttem őket az üléseket alkotó lapokkal. Aztán láttam, hoyog az ülések gázul néznek ki szögeltesen, szóval lekerekítettem az egészet, így kerekek lettek az autó külsején is a csíkok. Így jártunk.

Ja meg megcsináltam a műszerfalat is, ami nem egyértelmű elsőre, de úgy működik, hogy a kormány fölötti íven végig forog a kis piros 3szög és az mutatja, hoyg hány km/hval megy az autó, nincsen bejelölve sehol sem konkréten, néhány órát is ilyenre csinálnak, mer végülis úgyis meglehet kábé tippelni, akkor meg nem tökmindegy? így működik a két oldalsó merő dolog is, ők a fordulatszámot meg az akku feszültséget mérik, és elég jól végzik a munkájukat, rájuk is csak tippelni lehet, de azt nagyon.



Na és ezek után feltextúráztam az új dolgokat is ,emg a régieket is megváltoztatgattam meg bepakoltam az egészet egy jókis kékeszöldháttérre, mert az rikító , ami már önmagában egy melléknév, hátmég ha hozzá tesszük azt, hogy kicit talán túlzásba is vettem a dolgot.





Nincsenek megjegyzések: