2007. július 2., hétfő

Tihany.copic

Tihanyban Copic filctollaim sem pihentek, mivel teljesen szabadjára voltunk eresztve, eszközeinket is magunk válogattuk meg, senki nem szólt be a választásom miatt.

Elôször lerajzoltam egy kis part szakaszt, de elég zavaros lett, azt mondta rá a ránk felügyelô tanár, hogy színben fogjam kicsit vissza meg kevesebb és halványabb szinekkel próbáljak meg a jövôben dolgozni.

Eleget tettem a kérésnek, és csináltam egy ilyet, kékkel, mert az a leghalványabb szinem. Egyébként köd nem volt.

Aztán már bátrabb voltam és nemcsak egy színt, hanem már kettôt is használtam. Ezek a második és a harmadik leghalványabb szineim. Egyébként ez a strand.

Délután meg elmentünk egy rossz koncertre, amiben semmi érdekes nem volt, csak a vonók mozgásának szinkronja. Igazából videoklippet kéne valahogy hasonlóan forgatni, hogy csak a vonók látszanak, de még a rajzra se nagyon volt idôm, hát még klippet forgatni. Egyébként a karmesternek tényleg ilyen nagy volt a segge.

A következô nap meglátogatott minket egy ember, aki egy másik embernek a barátja és ôk beszélgettek éppen, mikor én lerajzoltam ôket, szintén a strandon. Egyébként a vastag fekete dolog az árnyék.

Az utolsó nap utolsó rajza meg egy ilyen fantáziátlan, visszafogott dolog, egy hajó. Egybként H-23079-10.

Nincsenek megjegyzések: