2007. augusztus 31., péntek

Simourgh NBE

Még nyár elején kezdtem el egy cseppet átalakítgatni a jó öreg Simourgh-ot, kicsit ilyen tuningolt autó hatást keltve, például koponyát rakva a motorháztetôre. Na az egy nagyon jó húzás volt, mert azóta rengetegen találták már meg a blogomat, a Google-ben a "koponya" szóra rákeresve. De azután jó darabig mégsem csináltam, mert volt jobb dolgom is, viszont most megint elôvettem és jól befejeztem. Amik változtak az eredeti modellhez képest: ki szélesedtek a kerékdobok, a kipufogók megduplázodtak, kapott két piros csíkot a közepére, kapott spoilert, a küszöb is kicsit átalakult, ja és persze teljesen új felnije is lett, mindez a semmibôl.

Amúgy aki kíváncsi, hogy miért pont NBE, az nagyítson rá a két utolsó képre és böngéssze át ôket figyelmesen.

Ja és most kivételesen nem a Blogspot-ra töltöttem fel a képeket, hogy ne butítsa le, hanem egy külsô szerverre, úgyhogy pont akkora lesz a kép, amekkora kifér a monitorodra. Rá kell kattintani a képre még egyszer, hogy eredeti méretét vegye fel.



Nincsenek megjegyzések: