2007. június 19., kedd

SUSNYÁS gipsz - trailer

Újjab több órás csiszolgatás és reszelgetés eredményeként sikerült eljutnom idáig:

De azér szerintem egész jó ahhoz képest, hogy soha nem csináltam még hasonlót. Közben rájöttem, hogy nem a smirgli a leghatékonyabb eszköz, hanem egy jókis életlen kés, amivel le tudom reszelgetni a nagyobb kiszögelléseket, gyorsabban és hatékonyabban, mint a csiszolgatással. Azér kell, hogy életlen legyen, mert amikor megszalad egy picit, akkor sem vágja el a kezem. Na és mint ahogy az a fotókon NEM látszik, a két kis fülecskéje a legasszimetrikusabb rajta, az egyik sokkal magasabban van, mint a másik. Ezért is fogok rárakni még egy réteg gipszet, amivel kiegyenlítem ôket, meg a kis mélyedéseket és repedéseket (amik szintén nem látszanak a fotókon, mert hílingbrassal kiretusáltam ôket) feltöltöm vele és ha ez meglessz, akkor az baba lesz, zorall lesz...

Ja és azér feketefehérek a képek, hogy azt higgyétek a képzajról, hogy ilyen régies effekt, nem pedig a kamera hibája.

Nincsenek megjegyzések: