2007. június 14., csütörtök

KIA


Megvolt ma a Kia pályázat díjátadása, ott volt Csen, meg Csung, a Kia mindenféle vezetôi, Kovács Miklós, aki majdnem tud magyarul, és egy sómen, aki nekem a szerencsekerékbôl volt ismerôs. Kaptam 20.000 forintnyi könyvutalványt, azaz ötödik díjat, de nem is ez a lényeg, hanem hogy aztán volt egy állófogadás. Volt szusi, szendvicsek, tészták, pogácsa, lazac, kamabert, sütik, kóla, ropi, sör, bor, minden, jól degeszre is ettük magunkat. Aztán még egy olyan 15 perc pihenés után még tömtem magamba egy kicsit, meg a zsebeimbe is raktam még kaviárt, amennyi belefért, aztán leléptem. Jóvolt.

2 megjegyzés:

Shepherd írta...

Kedves Márk! Ismételten szeretnénk gratulálni a díjhoz. Reméljük sok más diáknak ösztönző lesz az, hogy elérhetőek ezek a díjak és két év múlva is válogathat a zsűri 10.000 rajz közül. Örülünk továbbá, hogy ízlett az étel és italkínálatunk is. Az utalványból vett könyvekhez pedig jó olvasást kívánunk. Kia Motors Hungary Kft. Juhász Judit Marketing Menedzser

juhaszmark írta...

köszönöm