2007. február 7., szerda

tizenöt snittnyi kőkemény sztoribord

Kellett csinálnunk szakra sztoribordot egy meglévő film 15 snittjéhez. Én a Véres gyémántot választottam, de nem azért, mert olyna jó film, hanem csak úgy. Anniyra nem lenne rossz film egyébként, alapjában véve, csak engem nagyon zavar benne péládul leonárdó dikaprió, aki minden mondathoz hozá teszi, hoy Huh?! ezzel adva nyomatékot szinészi képességeinek. A másik nagy hibája szrintem a filmnek, hogy minden néger ember a filmben úgy beszél, mint egy vaddisznó, vagy nemtommi, mer mozog az egész ember minden szónál annyira mondja, annyira, még az orruk is fel-alá ugrál beszédközben, a nyáluk cunamiként árasztja el a környezetüket, ami szerintem a valóságban csak nincs így és pont ezzel építi a sztereotípiákat, (amik ellen elméletileg harcol a film) hogy úgy mutatja be a színes bőrű lakosságot, mintha állatok lennének kábé. Megpróbálja védeni az afrikaikaikat, de nem azért, mert egyenlőnek tartja a többi emberrel, hanem mert szánja őket. Szóval olyasmi a film, mint a kopasz kövér portás a suliban, de ezt nem részletezem.

Mellesleg a sztoribordot beszkenneltem meg bepakolásztam úgy, hogy minden kép annyi ideig legyen bent, amíg a filmben is és aztán raktam alá hangot és felraktam a jutyúbra, tessék:

Nincsenek megjegyzések: