2008. november 16., vasárnap

Rendezés - elrendezés - átrendezés

Na most mit lehet várni ettől a címtől? Semmi jót ugye. Rákérdezni sem érdemes, hogy akkor most ez mi a hátamat jelent, mert akkor azt mondják, hogy teret síkkal, konstruktivistán, geometrikusan, egyszerű formákkal, letisztultan, szépen, kompozícióban, de most már usgyi fotózni. Elsőre azt gondoltam, hogy áááááhhhh ezzel nem lesz gond, fotóztam én má', sima ügy.
Aztán amikor először verekedtem magamat konzultációra, kiderült, hogy ezek a fotók sem a feladatra sem sehova nem jók, merthogy én biztos keveset fotóztam még, mer nagyon nem megy. Szóval apukámmal próbáltam konstruktivistábbra varázsolni a képeket, de azoknak sem volt túl jó fogadtatása. Aztán jött a végső prezentáció, ahol már nem csak az a tanár ült ott as bizottságba, akivel korábban beszéltem, úgyhogy ott már azt mondták, hogy jók a fotóim.




Nincsenek megjegyzések: