2008. augusztus 26., kedd

Anime foci

Vannak emberek, akik azt mondják, hogy rossz ránézni a Wacomos képeimre, mert airbrush-szerű a stílusuk, az pedig nem jó. Az ő kedvükért most animésebbre színeztem egy rúgást, meg így aztán majd mondhatok olyan orcapirító poénokat, minthogy 'Let's kick it animestyle', vagy hasonlók. Amúgy nekem nem tetszik.

Furcsa, hogy mindíg az indít el, amikor leülök rajzolni, hogy megfelejek egy korábbi kritikának. Rajzolás közben mégis folyamatosan megyek arrafelé, ami nekem tetszik, és bár tudom, hogy másnak nem fog, mégis csinálom tovább úgy. Aztán a végére kész lesz valami, amivel én elégedett vagyok, de tudom, hogy ocsmánynak fogják találni. Ez jó érzés.
Néha meg van úgy, hogy leülök rajzolni és végig azon a vékony határon mozgok, ahol még tetszhet majd az embereknek. Hosszú szüneteket tartok rajzolás közben, csinálok belőlle ezer verziót, aztán mégis a legelső mellett döntök és így a végére kész lesz valami, amiben nincsen semmi érdekes, de talán majd "az embereknek" tetszik. Ilyenkor érzem magam rosszul és ilyenkor nem kezdek új képbe napokig.