2008. február 2., szombat

Patrik & Spongya Bob


A Wolf Plus project után azért nem tudtam egybôl fellégelezni, mert pont a határidô utáni napon volt a farsang, amire én hû társammal, akivel már tavaly is óriási sikert arattunk, Kristóffal dolgoztam ki a jelmezünket: én lettem tehát patrik, ô pedig spongya bob! Szerenycsére a spanok fotóztak sokat, KozmóczkiAttila haverunk már fel is rongyolta a videóját a youtubera a témában:

Az vol a terv, hogy majd jól táncolunk, nade az én jelmezemben se a karhajlítás se a térdhajlítás nem volt válaszható extra: ezért ugráltam úgy, mint egy idióta. Amúgy a jelmezen belülrôl sokkal jobbnak tûnt a dolog. Mindenestre idén is gyôzedelmeskedtünk, a jelmezverseny elsô díját mi vittük haza 2008-ban is. Amúgy itt még vanhttp://www.blogger.com/img/gl.link.gif egy pár fotója is róllunk, ezt is csekklojátok:


Nincsenek megjegyzések: