2007. december 22., szombat

Készítsen ön is Totalcart!

Én sose néztem igazából a totálkárt. Régebben nem szerettem annyira, az elmúlt négy évben meg nem nagyon voltam itthon szombaton, hogy a tévét nézzem, hanem a suliban toltam a padot. Persze pont úgy, mint az igát.
De azér mindíg is szerettem valamennyire, főleg a rádiós változatát, ami már nagyon régen megszűnt. Most meg pályázatot hirdettek, ami azért jó, mert utdok majd rá etűd-filmet csinálni jól:

A feladat: Legfeljebb 6 perc hosszúságú mozgóképes anyag
előállítása, autós témában.
Mindent lehet, nem kötünk béklyót az alkotói kézre. Egyedül a terjedelemben nincs irgalom: a 6 perc 1 másodperc már nem játszik,
automatikusan kizárjuk a versenyből.

Fontos:
* Nem kötelező viccesnek lenni
* Nem kell okvetlen tesztet készíteni
* Legyen érthető a hang, vagy legyen felirat
* Menet közben kötelező a biztonsági öv viselése és a Kresz
betartása
* Legyen elérhető az alkotó, különben nem tud nyerni

A pályamunkákat a http://totalcar.hu/palyazat címen lehet feltölteni.
 Ugyanitt megnézheti és értékelheti a többiek pályamunkáit is.

Aki nem szereti az autókat, de jól főz vagy mulat, az utóbbi két témában is forgathat.
A végső leadási határidő január 31., ekkor választjuk ki a győztest, aki egy Sony HDR-HC7 nagyfelbontású kamerát nyer. Örökre irigyelni fogjuk, nekünk a tévénél sincs ilyesmink.
A győztes filmeket lehozzuk kiemelten a Totalcaron, alkotóikat felmagasztaljuk, és a zsíros szerződések sincsenek kizárva.

Néhány technikai tanács:
* Legyen érthető a hang, ezt nem könnyű megoldani
* Ne legyen sok statikus szónoklás, azt a néző tőlünk se szokta szeretni
* Tessék sok képet felvenni az autóról, lássuk mozogni is
* Legyen ötlet
* Próbáljunk érdekes dolgokat kitúrni a témából
* Ne legyünk restek jól megvágni utólag

Ez pedig a szószerinti pályázat kiírás innen.

Nincsenek megjegyzések: